Preturi copertine

Atunci cand discutam despre preturi, indiferent de produsul pentru care trebuie sa calculam un cost, trebuie sa avem la dispozitie elemente care sa ne ajute in estimarea corecta. Daca vrem sa calculam preturi pentru copertine, variabilele care pot interveni sunt multe:

–       materialul din care se va produce copertina – lemn ( si ce tip de lemn, ce esenta, ce grad de finisare), metal ( ce structura, ce dimensiuni, ce grosime), fier forjat ( ce tip de elemente, ce decoratiuni, ce grad de complexitate in prelucrare si asamblare), alte materiale suplimentare necesare finalizarii produsului (sticla, policarbonat, plexiglass, inox);

–       dimensiunile produsului finit – in functie de dimensiuni, stim exact necesarul de materiale componente, timpul de prelucrare, orele de manopera pentru debitare si asamblare;copertina balcon

–       tipul copertinei – fixa, retractabila, partial inchisa; stim pentru ce este folosita, care sunt asteptarile beneficiarului de la produsul finit, intelegem limitarile tehnologice, sistemul de prindere, materialele necesare pentru montaj, necesarul de personal pe care trebuie sa-l alocam pentru realizarea proiectului in sine;

–       cu ce se acopera – tabla, sindrila bituminoasa, policarbonat; se doreste o structura de acoperis permanenta, semipermanenta sau se doreste o copertina decorative, fara invelitoare;

–       finisajele implicate – grad de slefuire a lemnului, grad de finisare a fierului, tip de vopsitorie, necesitatea realizarii unor finisaje la fata locului;

–       serviciile adiacente – masuratori, proiectare, transport, montaj; timpul necesar prestarii acestor servicii, costurile presupuse de implicarea specialistilor care vor contribui la realizarea proiectului; costurile serviciilor externalizate ( exemplu:  transport special daca discutam de unele elemente de mari dimensiuni);

Atunci cand calculam preturi pentru copertine, discutia cu beneficiarul este extrem de elaborata. Dupa cum vedeti, elementele pe care trebuie sa le luam in calcul sunt multe iar lipsa unor informatii poate genera situatii delicate in comunicarea cu beneficiarul caruia, o data schimbate caracteristicile produsului, suntem nevoiti sa-I schimbam pretul.

Obtinand de la viitorii beneficiari toate informatiile de care avem nevoie, suntem capabili sa ofertam correct, obiectiv sis a oferim consultant de care dumnealor au nevoie in luarea unei decizii. Serviciile de ofertare si  consultanta sunt gratuite, asa ca ne asteptam ca relatia cu dumneavoastra sa fie sincera, deschisa, principalul nostu interes fiind acela sa va oferim tot suportul si … cele mai bune preturi.